Kütahya’da hafta sonu, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezince (ÖSYM), yapılan 2026 Yükseköğretim Kurumları Sınavı oturumları tamamlanırken öğrenciler ve yakınları heyecan yaşadı.
2026 Yükseköğretim Kurumları Sınavı (2026-YKS) oturumları; 20 Haziran’da TYT, 21 Haziran’da AYT ve YDT olmak üzere tamamlandı. Milyonlarca üniversite adayı ve velisi, zorlu hazırlık maratonunu geride bırakarak heyecanla soru değerlendirmelerine odaklandı.
Sınava Kütahya Atatürk Anadolu Lisesinde giren öğrenciler, heyecan yaşadı.
Öğrencilerin yakınları da sınav binalarına gelerek evlatlarının heyecanına ortak oldu.
Sınav sonuçlarının 22 Temmuz 2026’da açıklanması bekleniyor.
MUSTAFA DEMİRBAŞ


