ÖĞRENCİLER PİKNİKTE BULUŞTU
Kütahya’da, Osmanlı döneminden kalma köklü bir gelenek yeniden hayat buldu. Valide Sultan Kethüdası Yusuf Ağa Vakfının 223 yıllık vakfiye şartı gereği, bursiyer öğrenciler ve aileleri Kent Ormanı’nda düzenlenen geleneksel piknikte bir araya geldi. 100 ÖĞRENCİ VE AİLESİ PİKNİKTE AĞIRLANDIKütahya Vakıflar Bölge Müdürlüğü, geçmişi asırlar öncesine dayanan ecdad mirasını yaşatmaya devam ediyor. 1803 yılında kurulan Valide…


