BAĞIMLILIĞA KARŞI DEV ADIM
Kütahya’da yapımı tamamlanan Yeşilay Gençlik Merkezi ve 1920 Kafe, İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya Valisi Musa Işın ve Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç’in katılımıyla hizmete girdi. Açılışta, bağımlılıkla mücadelede toplumsal seferberlik vurgusu yapıldı. GÖRKEMLİ TÖRENLE AÇILDIKütahya’da bağımlılıkla mücadele çalışmalarına büyük bir ivme kazandıracak olan Yeşilay Gençlik Merkezi ve 1920 Kafe, 30 Ağustos…


