YÖNETİM TAM KADRO SAHADA!

Kütahyaspor Kulübü Başkanı ve yönetim kurulu üyeleri, Dumlupınar Stadı’nda gerçekleştirilen antrenmanı ziyaret ederek teknik heyet ve futbolculara destek verdi.

Şehrin gururu Kütahyaspor’da birlik ve beraberlik rüzgarları esiyor. Ligdeki kritik müsabakalar öncesi hazırlıklarını kendi evinde sürdüren Mavi-Şimşekler, bugünkü antrenmanda sürpriz konuklarını ağırladı. Kulüp Başkanı Osman Altınkaya ve yönetim kurulu üyeleri, antrenman sahasına çıkarma yaparak takıma “yanınızdayız” mesajı verdi.
Dumlupınar Stadı’nda teknik direktör yönetiminde gerçekleştirilen taktik idmanı saha kenarından takip eden yönetim, çalışma sonrası futbolcularla bir araya geldi. Samimi bir atmosferde geçen ziyarette, futbolculara moral ve motivasyon verildi.
Ziyaret sırasında kısa bir açıklama yapan Kulüp Başkanı Altınkaya, takımın form grafiğinden memnun olduklarını belirterek şu ifadeleri kullandı: “Şehrimizin beklentilerini ve taraftarımızın heyecanını biliyoruz. Biz yönetim olarak teknik heyetimize ve sahada ter döken her bir kardeşimize sonuna kadar güveniyoruz. Balıkesir karşılamamızda Dumlupınar Stadı’ndan galibiyetlerle ayrılacağımıza inanıyoruz.” dedi.
Altınkaya Pazar günü saat 15.00’te oynanacak Kütahyaspor- Balıkesirspor karşılaşmasına tüm Kütahyalıları davet ettiğini sözlerine ekledi.
MUSTAFA DEMİRBAŞ

Bir Cevap Yazın

Kütahya Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin