Ulaşımda zam talebi komisyona havale edildi

Kütahya Belediye Meclis Toplantısına gelen şehir içi ulaşımına zam talebi, meclis üyelerinin oy birliği ile komisyona havale edildi.

Kütahya Belediye Meclisi 2. Dönem 11. Olağan toplantısı Belediye Başkanı Eyüp Kahveci başkanlığında yapıldı.
Gündeme ilişkin maddelerin görüşüldüğü toplantıda özel halk otobüsü esnafının verdiği zam talebi de görüşüldü.
Kütahya Minibüsçüler, Servis Araçları ve Halk Otobüsleri Esnaf Odası Başkanlığının zam talebi, AK Parti grubunun komisyona havale teklifini meclise sundu.
Bu talep meclis üyelerince komisyona havale edilmesini oy birliği ile kabul edildi.
Komisyonda görüşülecek zam teklifi talebinin b ir sonraki meclis toplantısında yeniden gündeme gelerek görüşüleceği bekleniyor.
MUSTAFA DEMİRBAŞ

Bir Cevap Yazın

Kütahya Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin